Продавець Товари для Свята - lenty.kiev.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2457 відгуків
МЕНЕДЖЕР +380930466285
+380 (93) 046-62-85
+380 (50) 660-88-40
м.Київ, вул. Автозаводська 83 (візит виключно по попередній домовленості)., Київ, Україна
Кошик
Lenty.kiev.ua

Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти: умови для продавця

Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти: умови для продавця

Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти: умови для продавця

960-200-__.png

Ознайомитися з офіційними умовами акції можна за посиланням.

Щоб стати учасником Акції, потрібно підключити веб-додаток «Доставка Укрпошта» в Маркеті Prom.

Якщо товари продавця підходять під умови, описані нижче, то вони автоматично отримують позначку безкоштовної доставки. Відправляти такі замовлення можна буде згідно з умовами Акції.

Щоб стати учасником Акції, потрібно:

  1. Підключити веб-додаток «Доставка Укрпошта» в Маркеті Prom.
  2. Підключити веб-додаток Пром-оплата в Маркеті Prom.
  3. Отримати замовлення на товар, який відповідає умовам Акції*.
  4. Перейти на сайт та вибрати товар https://prom.ua/c975002-tovari-dlya-svyata.html
  5. Згенерувати ярлик (експрес-накладну) в кабінеті продавця на Prom.
  6. Відправити посилку з згенерованій експрес-накладній через відділення Укрпошти послугою «Укрпошта Стандарт».

Якщо доставка безкоштовна — в кабінеті продавця замовлення буде з міткою «Безкоштовно».

1.png

Акція поширюється на замовлення:

  • оформлені на маркетплейсі Prom.ua, а не на Сайті компанії;
  • товарів, які просуваються в Каталозі ProSale по моделі СРА;
  • оплачені Пром-оплатою на суму від 300 грн. (включно);
  • вагою не більше 30 кг фактичної та об'єднання ємної ваги, а довжина однієї сторони не більше 70 см;
  • відправлені за умовами відправлень «Укрпошта Стандарт».

Зверніть увагу! Відправити посилку безкоштовно, згідно з умовами Акції, можна тільки за згенерованому в замовленні ярлику (експрес-накладній). Якщо ви відправите посилку по іншій накладній — доставка буде платною.

2.png

Щоб згенерувати накладну — натисніть кнопку Створити ярлик на сторінці замовлення.

Умови Акції*:

  • Акція не поширюється на товари вагою більше 30 кг фактичної та об'єднання ємної ваги та на великогабаритні товари (довжина найбільшої сторони не повинна перевищувати 70 см).
  • Акція поширюється тільки на відправлення послугою «Укрпошта Стандарт».
  • Акція працює тільки зі способом оплати Пром-оплата.
  • Акція ніяк не впливає на ранжування товарів в Каталозі ProSale (мається на увазі логотип безкоштовної доставки*).
  • Акція поширюється тільки на доставку з відділення до відділення. На кур'єр кур'єрські доставки Акція не поширюється.

Як це працює:

  1. На маркетплейсі Prom.ua покупець оформляє замовлення, на якому є позначка безкоштовної доставки (він відповідає умовам Акції*) і вибирає спосіб оплати Пром-оплата.
  2. Ви отримуєте нове замовлення та зв'язку язуєтесь з покупцем.
  3. Перевіряєте статус оплати, наявність товару і погоджуєте час відправки замовлення.
  4. Для відправки вам необхідно згенерувати ярлик (експрес-накладну) в замовленні в кабінеті продавця на Prom.
  5. Далі по згенерованій накладній ви можете відправити посилку у відділенні Укрпошти безкоштовнозгідно з умовами Акції*, скориставшись послугою «Укрпошта Стандарт».

Важливо! Щоб доставка була безкоштовною*, обов'язково для відправки назвіть номер адресного ярлика(експрес-накладної) та код УАПР 36507036.

Терміни доставки:

  • до 3 днів у межах міста;
  • до 4 днів у межах однієї області та між обласними центрами;
  • до 6 днів по Україні. Детальніше

Зверніть увагу! Якщо покупець не забирає посилку з відділення протягом 14 днів, вона автоматично повертається відправнику. Повернення замовлення відбувається автоматично на 14-й день по тій самій накладній, що і відправлення.

Генерація та редагування ярлика (експрес-накладної)

Щоб згенерувати накладну для безкоштовної доставки, натисніть кнопку «Створити ярлик» на сторінці замовлення в Кабінеті продавця. Далі — за необхідності заповніть всі дані для доставки на сторінці редагування доставки та збережіть накладну.

3.png

Щоб відредагувати інформацію в накладній, натисніть «Редагувати» або «Редагувати ярлик» в блоці доставки на сторінці замовлення.

4.png

Внесіть необхідні зміни на сторінці редагування та збережіть. Після — обов'язково згенеруйте накладну (ярлик) повторно. Після повторної генерації номер накладної не зміниться, а зміни будуть збережені.

Як підготувати свої товари до безкоштовної доставки

Щоб позначка безкоштовної доставки була тільки на товари, які відповідають умовам Акції, — вкажіть розміри товарів на картках габаритних позицій. Детальніше тут (розділ «Габаритні розміри»).

  • Якщо товар по розміру буде підходити під умови Акції — він одразу отримає позначку безкоштоної доставки на маркетплейсі.
  • Якщо товар по розміру не підходитиме під умови Акції — позначки на товарі не буде і покупець не буде очікувати безкоштовної доставки.

Згідно з умовами Акції, допустимі габаритні розміри посилки не повинні перевищувати 30 кг фактичної та об'єднання ємної ваги, а довжина однієї сторони не перевищує 70 див.

Якщо замовлений товар не буде відповідати умовам Акції — доставка буде платною. Відправлення посилки відбудеться за новий ЄП. Вартість доставки буде розрахована згідно з тарифами логіста.

Особливі умови доставки

Ви можете відключити безкоштовну* доставку або налаштувати тій чі інший спосіб доставки/оплати на конкретні групи товарів.

Якщо ви не хочете приймати участь у Акції «Безкоштовна доставка від Prom» — ви можете відключити її в розділіналаштувань способів доставки.

6.png

Щоб налаштувати особливі умови доставки на вибрані групи товарів:

  • перейдіть в налаштування способу доставки;
  • у блоці «Особливі умови доставки/оплати для обраних груп товарів» внесіть необхідні зміни;
  • натисніть кнопку «Зберегти зміни».

7.png

Перевірка своїх способів доставки

Рекомендуємо продавцям перевірити, які спосібі доставки доступні покупцям і актуалізувати їх. В Акції «Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти» бере участь тільки спосіб доставки Укрпошта, пов'язаність язаний з веб-додатком «Укрпошта» в Маркеті Prom.

Щоб залишити тільки актуальні спосібі доставки:

  • перейдіть в кабінет продавця, на сторінку редагування способів доставки;
  • вимкніть спосібі доставки, створені вами власноруч, щоб не плутати покупця;
  • залиште тільки спосібі доставки, пов'язані з веб-додатками в Маркеті. Виглядають вони так, як це показано на скріншоті.

Інтеграціями зі сторонніми CRM/CMS

Інтеграція з CRM-системами відбувається через публічний АРІ Prom. Інформація про ЄП передається разом з інформацією про замовлення. Інформація про безкоштовну доставку також передається через API у відповідному параметрі. Згенерувати накладну для безкоштовної доставки у власній CRM-системі немає можливості. Щоб доставка була безкоштовною, згенеруйте накладну у кабінеті Prom.

Щоб перевірити, чи коректно передається ця інформація в CRM, зверніться до вашого технічного спеціаліста. Детальніше про інтеграцію через Public API за посиланням.

Переадресація посилок

Переадресація вже відправленої посилки неможлива. Якщо покупець не може забрати посилку у вказаному відділенні, він може скористатися послугою «Повернення».

Щоб переадресувати відправлену посилку на іншу адресу, потрібно:

  • повернути її назад відправнику;
  • відправити посилку повторно на актуальну адресою;
  • так як замовлення було оплачене Пром-оплатою, для зарахування грошей продавцеві потрібно звернутись на prompay@prom.ua

Повернення та обмін товару

Якщо покупець відмовився від товару, рекомендуємо зв'язку язатися з ним і уточнити причину відмови. Далі відповідно до ситуації — виконати повернення чи обмін. Повернення товару можна здійснити відповідно до чинного законодавства протягом 14 днів (якщо товар підлягає поверненню та обміну) — Закон України «Про захист прав споживачів».

Так як такі замовлення оплачені Пром-оплатою, у випадку повернення — відкличте посилку назад та відмініть замовлення, щоб повернути гроші покупцеві.

Автоповернення посилок

Якщо покупець не забирає замовлення з безкоштовною доставкою протягом 14-ти днів з відділення, то по закінченню цього періоду вона автоматично повертається відправнику.

Якщо автоповернення відбулось, а покупець все ще готовий забрати замовлення, вам необхідно:

  1. Дочекатися повернення посилки на ваше відділення.
  2. Заново відправити посилку за новою ЄП.

Згідно умов Акції*, замовлення оплачені Пром-оплатою, тому для зарахування грошей зверніться на prompay@prom.ua 

Замінити ЕН у замовленні з безкоштовною доставкою можливості немає.

 

Є питання щодо Акції – пишіть нам на support@prom.ua

Є питання по доставці – звертайтесь до підтримки Укрпошти за номером 0-800-300-545

* Мається на увазі безкоштовна доставка відправлень організаторами Акції Prom і Укрпошта. Детальні умови і терміни Акції читайте за посиланням.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner