Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти: умови для продавця
Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти: умови для продавця
Ознайомитися з офіційними умовами акції можна за посиланням.
Щоб стати учасником Акції, потрібно підключити веб-додаток «Доставка Укрпошта» в Маркеті Prom.
Якщо товари продавця підходять під умови, описані нижче, то вони автоматично отримують позначку безкоштовної доставки. Відправляти такі замовлення можна буде згідно з умовами Акції.
Щоб стати учасником Акції, потрібно:
- Підключити веб-додаток «Доставка Укрпошта» в Маркеті Prom.
- Підключити веб-додаток Пром-оплата в Маркеті Prom.
- Отримати замовлення на товар, який відповідає умовам Акції*.
- Перейти на сайт та вибрати товар https://prom.ua/c975002-tovari-dlya-svyata.html
- Згенерувати ярлик (експрес-накладну) в кабінеті продавця на Prom.
- Відправити посилку з згенерованій експрес-накладній через відділення Укрпошти послугою «Укрпошта Стандарт».
Якщо доставка безкоштовна — в кабінеті продавця замовлення буде з міткою «Безкоштовно».
Акція поширюється на замовлення:
- оформлені на маркетплейсі Prom.ua, а не на Сайті компанії;
- товарів, які просуваються в Каталозі ProSale по моделі СРА;
- оплачені Пром-оплатою на суму від 300 грн. (включно);
- вагою не більше 30 кг фактичної та об'єднання ємної ваги, а довжина однієї сторони не більше 70 см;
- відправлені за умовами відправлень «Укрпошта Стандарт».
Зверніть увагу! Відправити посилку безкоштовно, згідно з умовами Акції, можна тільки за згенерованому в замовленні ярлику (експрес-накладній). Якщо ви відправите посилку по іншій накладній — доставка буде платною.
Щоб згенерувати накладну — натисніть кнопку Створити ярлик на сторінці замовлення.
Умови Акції*:
- Акція не поширюється на товари вагою більше 30 кг фактичної та об'єднання ємної ваги та на великогабаритні товари (довжина найбільшої сторони не повинна перевищувати 70 см).
- Акція поширюється тільки на відправлення послугою «Укрпошта Стандарт».
- Акція працює тільки зі способом оплати Пром-оплата.
- Акція ніяк не впливає на ранжування товарів в Каталозі ProSale (мається на увазі логотип безкоштовної доставки*).
- Акція поширюється тільки на доставку з відділення до відділення. На кур'єр кур'єрські доставки Акція не поширюється.
Як це працює:
- На маркетплейсі Prom.ua покупець оформляє замовлення, на якому є позначка безкоштовної доставки (він відповідає умовам Акції*) і вибирає спосіб оплати Пром-оплата.
- Ви отримуєте нове замовлення та зв'язку язуєтесь з покупцем.
- Перевіряєте статус оплати, наявність товару і погоджуєте час відправки замовлення.
- Для відправки вам необхідно згенерувати ярлик (експрес-накладну) в замовленні в кабінеті продавця на Prom.
- Далі по згенерованій накладній ви можете відправити посилку у відділенні Укрпошти безкоштовнозгідно з умовами Акції*, скориставшись послугою «Укрпошта Стандарт».
Важливо! Щоб доставка була безкоштовною*, обов'язково для відправки назвіть номер адресного ярлика(експрес-накладної) та код УАПР 36507036.
Терміни доставки:
- до 3 днів у межах міста;
- до 4 днів у межах однієї області та між обласними центрами;
- до 6 днів по Україні. Детальніше
Зверніть увагу! Якщо покупець не забирає посилку з відділення протягом 14 днів, вона автоматично повертається відправнику. Повернення замовлення відбувається автоматично на 14-й день по тій самій накладній, що і відправлення.
Генерація та редагування ярлика (експрес-накладної)
Щоб згенерувати накладну для безкоштовної доставки, натисніть кнопку «Створити ярлик» на сторінці замовлення в Кабінеті продавця. Далі — за необхідності заповніть всі дані для доставки на сторінці редагування доставки та збережіть накладну.
Щоб відредагувати інформацію в накладній, натисніть «Редагувати» або «Редагувати ярлик» в блоці доставки на сторінці замовлення.
Внесіть необхідні зміни на сторінці редагування та збережіть. Після — обов'язково згенеруйте накладну (ярлик) повторно. Після повторної генерації номер накладної не зміниться, а зміни будуть збережені.
Як підготувати свої товари до безкоштовної доставки
Щоб позначка безкоштовної доставки була тільки на товари, які відповідають умовам Акції, — вкажіть розміри товарів на картках габаритних позицій. Детальніше тут (розділ «Габаритні розміри»).
- Якщо товар по розміру буде підходити під умови Акції — він одразу отримає позначку безкоштоної доставки на маркетплейсі.
- Якщо товар по розміру не підходитиме під умови Акції — позначки на товарі не буде і покупець не буде очікувати безкоштовної доставки.
Згідно з умовами Акції, допустимі габаритні розміри посилки не повинні перевищувати 30 кг фактичної та об'єднання ємної ваги, а довжина однієї сторони не перевищує 70 див.
Якщо замовлений товар не буде відповідати умовам Акції — доставка буде платною. Відправлення посилки відбудеться за новий ЄП. Вартість доставки буде розрахована згідно з тарифами логіста.
Особливі умови доставки
Ви можете відключити безкоштовну* доставку або налаштувати тій чі інший спосіб доставки/оплати на конкретні групи товарів.
Якщо ви не хочете приймати участь у Акції «Безкоштовна доставка від Prom» — ви можете відключити її в розділіналаштувань способів доставки.
Щоб налаштувати особливі умови доставки на вибрані групи товарів:
- перейдіть в налаштування способу доставки;
- у блоці «Особливі умови доставки/оплати для обраних груп товарів» внесіть необхідні зміни;
- натисніть кнопку «Зберегти зміни».
Перевірка своїх способів доставки
Рекомендуємо продавцям перевірити, які спосібі доставки доступні покупцям і актуалізувати їх. В Акції «Безкоштовна доставка Prom у відділення Укрпошти» бере участь тільки спосіб доставки Укрпошта, пов'язаність язаний з веб-додатком «Укрпошта» в Маркеті Prom.
Щоб залишити тільки актуальні спосібі доставки:
- перейдіть в кабінет продавця, на сторінку редагування способів доставки;
- вимкніть спосібі доставки, створені вами власноруч, щоб не плутати покупця;
- залиште тільки спосібі доставки, пов'язані з веб-додатками в Маркеті. Виглядають вони так, як це показано на скріншоті.
Інтеграціями зі сторонніми CRM/CMS
Інтеграція з CRM-системами відбувається через публічний АРІ Prom. Інформація про ЄП передається разом з інформацією про замовлення. Інформація про безкоштовну доставку також передається через API у відповідному параметрі. Згенерувати накладну для безкоштовної доставки у власній CRM-системі немає можливості. Щоб доставка була безкоштовною, згенеруйте накладну у кабінеті Prom.
Щоб перевірити, чи коректно передається ця інформація в CRM, зверніться до вашого технічного спеціаліста. Детальніше про інтеграцію через Public API за посиланням.
Переадресація посилок
Переадресація вже відправленої посилки неможлива. Якщо покупець не може забрати посилку у вказаному відділенні, він може скористатися послугою «Повернення».
Щоб переадресувати відправлену посилку на іншу адресу, потрібно:
- повернути її назад відправнику;
- відправити посилку повторно на актуальну адресою;
- так як замовлення було оплачене Пром-оплатою, для зарахування грошей продавцеві потрібно звернутись на prompay@prom.ua
Повернення та обмін товару
Якщо покупець відмовився від товару, рекомендуємо зв'язку язатися з ним і уточнити причину відмови. Далі відповідно до ситуації — виконати повернення чи обмін. Повернення товару можна здійснити відповідно до чинного законодавства протягом 14 днів (якщо товар підлягає поверненню та обміну) — Закон України «Про захист прав споживачів».
Так як такі замовлення оплачені Пром-оплатою, у випадку повернення — відкличте посилку назад та відмініть замовлення, щоб повернути гроші покупцеві.
Автоповернення посилок
Якщо покупець не забирає замовлення з безкоштовною доставкою протягом 14-ти днів з відділення, то по закінченню цього періоду вона автоматично повертається відправнику.
Якщо автоповернення відбулось, а покупець все ще готовий забрати замовлення, вам необхідно:
- Дочекатися повернення посилки на ваше відділення.
- Заново відправити посилку за новою ЄП.
Згідно умов Акції*, замовлення оплачені Пром-оплатою, тому для зарахування грошей зверніться на prompay@prom.ua
Замінити ЕН у замовленні з безкоштовною доставкою можливості немає.
Є питання щодо Акції – пишіть нам на support@prom.ua
Є питання по доставці – звертайтесь до підтримки Укрпошти за номером 0-800-300-545
* Мається на увазі безкоштовна доставка відправлень організаторами Акції Prom і Укрпошта. Детальні умови і терміни Акції читайте за посиланням.