Продавець Товари для Свята - lenty.kiev.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2348 відгуків
МЕНЕДЖЕР +380734204045
+380 (50) 660-88-40
+380 (93) 046-62-85
м.Київ, вул. Автозаводська 83 (візит виключно по попередній домовленості), Київ, Україна
Кошик
Lenty.kiev.ua

Як замовити

Як замовити?

Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині: 300 грн. Якщо Ви бажаєте замовити на меншу суму - оформіть на сайті замовлення, додавши послугу "Доплата за обработку / упаковку заказа на сумму меньшую за минимальную", вказавши кількість таку, щоб загальна сума замовлення не була меншою "мінімальної суми замовлення". Ми під час обробки замовлення залишимо лише доплату "1 шт." на 15 грн.(ця сума закладається за коробку, в якій ми плануємо відправити товар), якщо Вам потрібно відправити замовлення через одну з служб доставки. Якщо ж забираєте самовивозом - доплачувати не потрібно.

Але є ще варіант - Ви можете додати в замовлення інші вироби у тематиці Вашого свята, перейшовши за цим посиланням, або скориставшись пошуком по сайту за "ключовим словом" (наприклад: "Лайки")

Без попереднього замовлення через сайт просимо не приїзджати (на складі немає можливості зібрати замовлення в вашій присутності).

Оформити можна з смартфона:

Якщо бажаєте замовити тематичний набір - перейдіть по зсилці " Тематические Вечеринки и праздники " і натисніть зелений напис "Читать всё" - відкриється можливість перегляду зображень тематик (тематичні набори), щоб полегшити Вам пошук товарів в магазині.

Ви, також, можете скористатись пошуком по нашому сайту lenty.kiev.ua по ключовим словам (наприклад: "Куклы ЛОЛ", або "Бейблейд"). Або скористайтесь каталогом товарів, натиснувши відповідну кнопочку:

і оберіть меню "Товары и услуги". Далі - обирайте відповідну товарну катгорію (і підкатегорію), поки н побачите в ній список товарів.

З компютера:

Для замовлення товару з компютера - скористайтсь ркомендацією вище (для телефону), але не буде необхідності, вже, натискати "Читать всё".

Спочатку натисніть на фото товару, що відкрилась вся інформація по ньому.

Далі - оберіть потрібний колір/персонаж (праворуч від фото, під оптовими цінами, якщо такі є, або в описанні товару), натиснувши на кнопку випадаюче меню (на картинці нижче - це  під написом "Персонаж" потрібно натиснути: "Выберите персонаж!") і вибрати потрібний запис в випадаючому меню.

Після вибору потрібного "персонажа", виникає віконце:

Потрібно застосувати вибрану товарну різновидність, натиснувши кнопку "Применить выбранное".

Лише після цього зможете побачити залишки на складі на даний момент.

Асортимент регулярно поповнюється, тому статус "Під замовлення" (якщо товарну різновидність продано) не повинен вас відлякувати. Ми можемо її дозамовити протягом 3-10 днів (в кожному окремому випадку менеджер-консультант повідомить, чи ми встигаємо ло Вашого свята).

Натисніть кнопку "Купить" біля зображення товарної різновидності (товар з конкретними характеристиками). Вкажіть її кількість.

Щоб додати ще товар в "Корзину" НЕ натискайте кнопку "Оформить заказ", але ліворуч від неї (або під нею) натисніть "Продолжить покупки". Лише, коли все поклали в "Корзину", можна оформляти замовлення (яущо сума покупки не менша 50 грн.), вказавши всі необхідні дані (спосіб доставки, оплати, ПІБ одержувача, адреса) для виконання замовлення. Якщо необхідно уточнити якісь важливі деталі замовлення (чого Ви не змогли вказати в замовленні, наприклад, колір бантиків на дзвіночках) - напишіть про це в коментарі до замовлення і ми Вам зателефонуємо для уточнення цих питань, якщо в цьому ще буде необхідність!

Якщо з якоїсь причини не вдається обрати потрібний колір різновидності або будь яку іншу інформацію бажаєте нам повідомити - напишіть в коментарі до Вашого замовлення всі деталі замовлення.

Якщо все оформлено вірно - ми виконуємо замовлення. В день відправлення ви отримаєте СМС з текстом, що замовлення відправляється, наприклад, "Новою Поштою" (ми формуємо товарно-транспортну накладну ще до того, як відвозимо посилку на відділення "Нової Пошти"/"Укрпошти") з номером ТТН, тому, якщо, раптом, Ви з якоїсь причини вирішили скасувати замовлення, але забули нас про це попередити - негайно зателефонуйте нам і повідомте про це!

Протягом кількох годин Ваше замовлення буде опрацьоване - Вам на e-mail надійде лист про це і Ви отримаєте або СМС з реквізитами для оплати, або повідомлення про те, що замовлення комплектується. Після відправлення посилки Вам буде надіслано СМС з номером транспортної накладної.

Сума оформленого замовлення має перевищувати мінімальну суму, на яку дозволено робити замовлення в нашому магазині (не враховуючи вартості доставки).


Всі ціни на сайті актуальні - про це не потрібно нас перепитувати! Якщо якоїсь товарної різновидності на даний момент немає в наявності (статус "Под заказ"/"Під замовлення") - після оформлення замовлення ми узгодимо з Вами можливі терміни поставки.

 

Проблеми, що можуть виникати при замовленні з IPhone в браузері "Safari"

При замовленні з телефонів IPhone в браузері "Safari" може виникати технічна проблема - товар не додається в "корзину" магазину для подальшого замовлення. Це може виникати в першу чергу через відключений JavaScript.в налаштуваннях цього браузера. Можете скористатись альтернативним браузером ("Firefox", "Google Chrome", або іншим), або спробуйте змінити його налаштування (не зайвим буде обновити браузер до останньої версії).

Налаштування розташовані в "Настройки -> Safari -> Доповнення".

Рекомендуємо не відключати JavaScript для браузерів так як більша частина сайтів в мережі буде працювати некоректно.

Зверніть увагу: повинен бути вимкнений пункт в налаштуванні браузера «Блокировка всех cookie», та вимкніть параметр «Без перекрестн. отслеж.»:

Помічено, що на телефонах IPhone моделі нижчої за "7" спостерігаються ці проблеми незалежно від налаштувань... В цьому випадку прошу писати на viber (див. на нашому сайті) і вказувати коди товарних різновидностей, котрі потрібно додати в Ваше змовлення. Це оперативніше, ніж по телефону, бо не буде помилок (що бачите Ви і що ми на моніторі), Напишіть, також, Ім'я та Прізвище замовника/одержувача, спосіб доставки, адресу доставки, спосіб оплати. Не зайвим буде вказати, якого числа саме свято/захід, на який зроблено замовлення (для розуміння того, чи ми встигаємо його відправити). Якщо забажаєте оплатити на картку Приватбанка / Монобанка (економите на послугах зворотньої доставки платежа) - надішлемо реквізити для оплати.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner