Поширені питання
Як знайти всі товари потрібної тематики в магазині, і замовити його
Що потрібно зробити, щоб побачити всі товари на тему, наприклад, "Ляльки ЛОЛ"
-
Якщо ви робите замовлення через телефон або планшет
У цьому випадку перед вами мобільна версія сайту і в ній немає фільтрів товарів.
З цієї причини в папці ви не бачите жодного товару, крім цієї інструкції. На жаль, так влаштована портал prom і ми не можемо це змінити.
Як же побачити товари цієї тематики?
1. Натисніть на іконку «пошук» нагорі сторінки. Ввести ключове слово, наприклад: "ЛЯЛЬКИ ЛОЛ" у віконці пошуку вгорі сторінки
2.Також, ви можете задавати в пошуку потрібні вам товари не тільки по тематиках (Ляльки ЛОЛ, Грабарки, ...), але і за призначенням (тарілки, стаканчики, ...), поєднуючи їх.
Наприклад:
Тарілки Ляльки Лол
Стаканчики Лол
Запрошення Лол
Кульки Лол- Якщо ви робите замовлення через ноутбук або комп'ютер
1. Вам необхідно перейти в розділ: «тематичні вечірки і свята» (назва розділу може відрізнятися) і вибрати необхідну тематику, слідувати нашій інструкції.
2. Або просто перейти за гіперпосиланням: Всі товари в стилі «Ляльки ЛОЛ»
Як замовити?
Для замовлення товару з компютера спочатку натисніть на фото товару.
Далі - оберіть потрібний колір (праворуч від фото, або у описанні товару). Можете побачити залишки на складі на даний момент. Асортимент регулярно поповнюється, тому статус "Під замовлення" не винен вас відлякувати.
Натисніть кнопку "Купити" біля зображення товарної різновидності (товар з конкретними характеристиками). Вкажіть її кількість.
Щоб додати товар ще в "Коризну" НЕ натискайте кнопку "Оформити замовлення", але під нею натисніть "Продовжити покупки". Лише, коли всі поклали в Кошик, можна оформляти замовлення, вказавши всі необхідні дані (спосіб доставки, оплати, ПІБ одержувача, адреси) для виконання замовлення. Якщо необхідно уточнити якісь важливі деталі замовлення (чого Ви не змогли вказати в замовленні, наприклад, колір бантиків на дзвіночках) - напишіть про це в коментарі до замовлення і ми Вам зателефонуємо для уточнення цих питань, якщо в цьому ще буде необхідність!
Якщо все оформлено вірно - ми виконуємо замовлення. У день відправлення ви отримаєте СМС з текстом, що замовлення відправляється, наприклад, "Новою Поштою" (ми формуємо товарно-транспортну накладну ще до того, як відвозимо посилку на відділення "Нової Пошти") з номером ТТН, тому, якщо, раптом, Ви з якоїсь причини вирішили скасувати замовлення, але забули нас про це попередити - негайно зателефонуйте нам і повідомте про це!
Протягом кількох годин Ваше замовлення буде опрацьоване - Вам на e-mail надійде лист про це і Ви отримаєте або СМС з реквізитами для оплати, або повідомлення про те, що замовлення комплектується. Після відправлення посилки Вам буде надіслано СМС з номером транспортної накладної.
Якщо з якоїсь причини не вдається обрати потрібний колір різновидності - напишіть в коментарі до Вашого замовлення всі деталі замовлення.
Всі ціни на сайті актуальні - про це не потрібно нас запитувати! Якщо якоїсь товарної різновидності на даний момент немає в наявності (статус "Під замовлення") - після оформлення замовлення ми узгодимо з Вами можливі терміни.-